вівторок, 8 квітня 2014 р.

Випускник НВК

От і промайнуло 10 років навчання в рідній школі… Так, рідній, адже вона стала для мене другою домівкою. Пригадую, коли я йшов до першого класу. У нас в сімї інших думок , крім як навчатися   в 5 школі, не було. І не тому, що 5 школа - це школа, де дають міцні знання, це школа радості. Я не знаю , як в інших школах, а в нашій 5  школі цінують учнів як особистостей, зі своїми поглядами смаками, бажаннями. Адже для становлення людини - це одна з важливих якостей школи, щоб до тебе ставилися не як до сірої маси, а як до індивідуальності, розуміли і підтримували.
Знаю, мені просто пощастило, що я навчаюся в спеціалізованій школі НВК Ті хвилини, які я проводжу в школі, допомагають мені стати таким, яким я є. Школа допомогла зрозуміти, що у кожного є свій талант, і мій обов’язок - знайти його, щоб мій внутрішній світ став багатшим, повнішим, цікавішим і для інших. Тільки подумати  вже 25 років існує 5 школа. Цілий вік. І чверть цього віку очолює школу розумний, мудрий, порядний, вимогливий, добрий керівник, наш директор Роюк О.А. Його можна назвати Учителем усіх вчителів. Це завдяки його наполегливій праці гостинно розчинить двері і затишна їдальня, і читальний зал, до якого хочеться бігти на кожній перерві, і комп’ютерні класи, де ми здобуваємо знання. Весь шкільний колектив, кожен день віддає не тільки свою працю, свій розум і талант, але й своє серце, щоб сіяти мудре,  добре, вічне на нелегкій життєвій ниві!
Я впевнений, що світла пам'ять про школу, шкільні роки буде підтримувати мене, допомагати долати труднощі, що вічно вона буде часткою моєї душі, символом благополуччя та щастя.


Немає коментарів:

Дописати коментар